—Com és que t’ha donat per la lírica?
—Perquè tinc el pit ple d’emocions i sentiments, i vull proclamar-ho als quatre vents. Grrr!
—Vols dir?
—Clar! No veus que estic enamorat?
—En aqueix cas, cor meu, podries dedicar-me un epitalami.
—Un epitalami? Ara mateix!
—Ací? I si et sent algú?
—No passa res! No? Tots els felins de la sabana sabran que ens estimem de debò.
—Perquè tinc el pit ple d’emocions i sentiments, i vull proclamar-ho als quatre vents. Grrr!
—Vols dir?
—Clar! No veus que estic enamorat?
—En aqueix cas, cor meu, podries dedicar-me un epitalami.
—Un epitalami? Ara mateix!
—Ací? I si et sent algú?
—No passa res! No? Tots els felins de la sabana sabran que ens estimem de debò.

No comments:
Post a Comment