.:[Double Click To][Close]:.
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner




Saturday, February 5, 2011

No passa res! No?


—Com és que t’ha donat per la lírica?

—Perquè tinc el pit ple d’emocions i sentiments, i vull proclamar-ho als quatre vents. Grrr!

—Vols dir?

—Clar! No veus que estic enamorat?

—En aqueix cas, cor meu, podries dedicar-me un epitalami.

—Un epitalami? Ara mateix!

—Ací? I si et sent algú?

—No passa res! No? Tots els felins de la sabana sabran que ens estimem de debò.

No comments:

Post a Comment