Així d'elàsticaés la llum invisible.
Com la fissura
on rugeix la pantera
el festí de les lletres.
Passejant per ahí fora m'he trobat una tanketa que m'ha esperonat.
La deixe per ací perquè Calinca la puga llegir i la reflexione en auto.
(Jo no l'he pillada! S.O.S, Alietes, S.O.S.)
Mâ que n'és duret, aquest Phoëbon!
També per als demés, no siga que qualque malicie.
Agrair la fotografia a José Luís Pecellín.
No comments:
Post a Comment